Procedura reklamacyjna

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU KUPIONEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Dane Sprzedawcy:
Spiżarnia Pupila spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rumi, adres: ul. Dąbrowskiego 14, 84-230 Rumia NIP: 5882517209, REGON: 529362400, KRS: 0001120922.

2. Dane Klienta: podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon do kontaktu. Brak powyższych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji. Sprzedawca może wykorzystać poniższe dane do kontaktu z Klientem celem rozpatrzenia reklamacji.

3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji.
3a. Data zawarcia umowy (złożenia zamówienia):

dzień – miesiąc - rok

3b. Zawarta za pośrednictwem:
oSklepu internetowegooSklepu stacjonarnego 
3c. Zamawiany towar:

 
3d. Wybrany sposób płatności:

 
3e. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy:

 
3f. Data otrzymania przesyłki z zamówionym towarem:

dzień – miesiąc - rok

 

4. Przyczyna reklamacji: Wskazać, dlaczego zdaniem Klienta dostarczony towar jest niezgodny z umową, na czym polega wada, czy wada istniała od początku wydania rzeczy Klientowi, kiedy i w jakich okolicznościach towar zaczął wykazywać wadę, czy wada ma charakter stały czy okresowy (powracający), jakie działania podjął Klient w celu eliminacji wady.

 
5. Roszczenie Klienta: Wskazać jedno roszczenie z tytułu gwarancji lub rękojmi. 
owymiana towaru na towar wolny od wad  
ousunięcie wady towaru  
oobniżenie (częściowy zwrot) ceny towaru  
oodstąpienie od umowy  

6. Uwagi dodatkowe: Jeżeli mają Państwo dodatkowe uwagi, prosimy o podanie ich w tym miejscu. Jeżeli w punkcie 5. Roszczenie Klienta wybrano pozycję „obniżenie […] ceny towaru”, prosimy o podanie proponowanej kwoty obniżki.
 

 
7. Miejscowość i data:
 
8. Podpis 
         

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1. lub na adres e-mail Sprzedawcy, określony w Regulaminie